Medium:CD - Formát: CD, Album (2017) Žánr: Klasika Skladatel: Kurt Weill (1900-1950) „K opeře nemůžeme přistupovat z pozice snobského odmítání. Nemůžeme psát opery, a zároveň bědovat nad nedostatky žánru. Musíme tím, co jeviště nabízí, naplnit vlastní ideál,“ napsal Kurt Weill roku 1926. To byl teprve začátek Weillova hledání nového hudebního žánru, který by nahradil klasickou operu. Úspěch Třígrošové opery mu dal zapravdu, prosazení nového žánru přišlo v pravou chvíli a zdá se, že i publikum... Celý popis
Koupit za 272 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Tomášek - Klavírní sonáty - CD
Doprava:
55 Kč
Skladem
272 Kč
Koupit za 272 Kč
Tomášek - Klavírní sonáty - CD - Zuzana Ruzickova
Doprava:
25 Kč
Skladem
344 Kč
Koupit za 344 Kč
Dagmar Pecková : Wanted - Písně Kurta Weilla CD
Doprava:
59 Kč
Skladem
319 Kč
Koupit za 319 Kč
Tomášek - Klavírní sonáty - CD - Růžičková Zuzana
Doprava:
72 Kč
314 Kč
Koupit za 314 Kč
Dagmar Pecková, Epoque Orchestra: Wanted / Písně Kurta Weilla - Dagmar Pecková, Epoque Orchestra
Doprava:
49 Kč
341 Kč
Koupit za 341 Kč
Popis
Medium:CD - Formát: CD, Album (2017)
Žánr: Klasika
Skladatel: Kurt Weill (1900-1950)
„K opeře nemůžeme přistupovat z pozice snobského odmítání. Nemůžeme psát opery, a zároveň bědovat nad nedostatky žánru. Musíme tím, co jeviště nabízí, naplnit vlastní ideál,“ napsal Kurt Weill roku 1926. To byl teprve začátek Weillova hledání nového hudebního žánru, který by nahradil klasickou operu. Úspěch Třígrošové opery mu dal zapravdu, prosazení nového žánru přišlo v pravou chvíli a zdá se, že i publikum na oživení opery přímo čekalo.
Ona dobrodružná cesta, na kterou Weill dostal přesně 50 let, vedla z Německa přes Paříž do New Yorku a přinesla výrazné zjednodušení hudebního jazyka, inspiraci populární hudbou a jazzem a přenesení pěveckých úkolů na herce bez klasického pěveckého školení. Skutečná revoluce.
A to je přesně výzva pro mezzosopranistku Dagmar Peckovou. Pěvkyně, která hostovala na světových operních scénách, která je spojována s Mozartem, Mahlerem i Bizetovou Carmen..., která se však nikdy nespokojí s akademismem a prázdnou formou. Jeden z jejích snů, album písní Kurta Weilla, se stává skutečností 25 let poté, co ve Stuttgartské opeře ztvárnila hlavní ženskou roli v opeře Sláva a pád města Mahagony.
Takže: neopakovatelná poetika Weillových písní, bezvadně šlapající kapela a skvělé aranže lavírující mezi klasikou a jazzem – a, ovšem, Dagmar Pecková, která si chce plnit své sny a všechno dělat naplno. Kurt Weill podle Dagmar Peckové. Písně, které jdou až na dřeň.
Nová nahrávka!!!
Obsazení:
Dagmar Pecková – mezzosoprán
Jiří Hájek, Jan Kučera – zpěv
Epoque Quartet & Orchestra
Miroslav Hloucal Jazz Band ad.
dirigent Jan Kučera
Žánr: Klasika
Skladatel: Kurt Weill (1900-1950)
„K opeře nemůžeme přistupovat z pozice snobského odmítání. Nemůžeme psát opery, a zároveň bědovat nad nedostatky žánru. Musíme tím, co jeviště nabízí, naplnit vlastní ideál,“ napsal Kurt Weill roku 1926. To byl teprve začátek Weillova hledání nového hudebního žánru, který by nahradil klasickou operu. Úspěch Třígrošové opery mu dal zapravdu, prosazení nového žánru přišlo v pravou chvíli a zdá se, že i publikum na oživení opery přímo čekalo.
Ona dobrodružná cesta, na kterou Weill dostal přesně 50 let, vedla z Německa přes Paříž do New Yorku a přinesla výrazné zjednodušení hudebního jazyka, inspiraci populární hudbou a jazzem a přenesení pěveckých úkolů na herce bez klasického pěveckého školení. Skutečná revoluce.
A to je přesně výzva pro mezzosopranistku Dagmar Peckovou. Pěvkyně, která hostovala na světových operních scénách, která je spojována s Mozartem, Mahlerem i Bizetovou Carmen..., která se však nikdy nespokojí s akademismem a prázdnou formou. Jeden z jejích snů, album písní Kurta Weilla, se stává skutečností 25 let poté, co ve Stuttgartské opeře ztvárnila hlavní ženskou roli v opeře Sláva a pád města Mahagony.
Takže: neopakovatelná poetika Weillových písní, bezvadně šlapající kapela a skvělé aranže lavírující mezi klasikou a jazzem – a, ovšem, Dagmar Pecková, která si chce plnit své sny a všechno dělat naplno. Kurt Weill podle Dagmar Peckové. Písně, které jdou až na dřeň.
Nová nahrávka!!!
Obsazení:
Dagmar Pecková – mezzosoprán
Jiří Hájek, Jan Kučera – zpěv
Epoque Quartet & Orchestra
Miroslav Hloucal Jazz Band ad.
dirigent Jan Kučera
Parametry
Rok vydání | 2017 |
Typ nosiče | CD |
Žánr | klasická hudba |
Vydavatelství | Supraphon Records |
Interpret | Zuzana Ruzickova |